Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022 Zarządzenie nr 10/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 04.02.2022 r. zmieniające zarządzenie nr 11/2016 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 17 marca 2016 roku w sprawie wykazu osób upoważnionych do wystawiania i sporządzania faktur, faktur korygujących i duplikatów faktur VAT.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022

Zarządzenie nr 10/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 04.02.2022 r. zmieniające zarządzenie nr 11/2016 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 17 marca 2016 roku w sprawie wykazu osób upoważnionych do wystawiania i sporządzania faktur, faktur korygujących i duplikatów faktur VAT.

Treść informacji

 

Zarządzenie nr 10/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 4 lutego 2022 r.

zmieniające zarządzenie  nr 11/2016 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 17 marca 2016 roku w sprawie wykazu osób upoważnionych do wystawiania i sporządzania faktur, faktur korygujących i duplikatów faktur VAT

 Na podstawie art. 53 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 305 z późniejszymi zmianami) zarządzam:

 

Paragraf 1

W zarządzeniu nr 11/2016 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 17 marca 2016 roku w sprawie wykazu osób upoważnionych do wystawiania i sporządzania faktur, faktur korygujących  i duplikatów faktur VAT wprowadza się następujące zmiany:

 

1)    Wprowadza się zmiany w Załączniku nr 1 - wykazie upoważnionych osób do wystawiania faktur VAT, faktur korygujących i duplikatów faktur VAT, który otrzymuje brzmienie, jak w Załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.

2)     Wprowadza się zmiany w Załączniku nr 2 - wykazie upoważnionych osób do sporządzania faktur VAT, faktur korygujących i duplikatów faktur VAT, który otrzymuje brzmienie, jak w Załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 Paragraf  2

  Pozostałe postanowienia zarządzenia nr 11/2016 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 17 marca 2016 roku nie ulegają zmianie.

  Paragraf 3

  Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Miejskiej Kłodzko.

  Paragraf 4

  Zarządzenie wchodzi w życie z mocą obowiązującą od dnia 2 stycznia 2022 r.

  Uzasadnienie

 W celu uaktualnienia wykazu osób upoważnionych do sporządzania i wystawiania faktur VAT istnieje konieczność wprowadzenia zmian do zarządzenia.

 Zał. nr 1

Do zarządzenia nr 10/2022

 Burmistrza Miasta Kłodzka

 z dnia 4 lutego 2022 r.

 

 Wykaz upoważnionych osób do wystawiania (zatwierdzania) faktur VAT, faktur korygujących i duplikatów faktur VAT

 

l.p.

Imię i nazwisko

Stanowisko służbowe

Osoba w zastępstwie

Stanowisko służbowe

1.

Barbara Gargasz

Kierownik Wydziału Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej

 

Krzysztof Oktawiec

Sekretarz Gminy Miejskiej Kłodzko

2.

Weronika Barańska -Grabowska

Kierownik Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska

 

Karolina Kociubińska

Zastępca kierownika Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska

 

3.

Bogumiła Bahranowska

Kierownik Wydziału Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego

 

Małgorzata Zawadzka

 

Zastępca kierownika Wydziału Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego

 

 

 Zał. nr 2

 Do zarządzenia nr 10/2022

 Burmistrza Miasta Kłodzka

 z dnia 4 lutego 2022 r.

 

 Wykaz upoważnionych osób do sporządzania faktur VAT, faktur korygujących i duplikatów faktur VAT

 

l.p.

Imię i nazwisko

Stanowisko służbowe

Zakres przedmiotowy

1.

Barbara Gargasz

 Karolina Okołów

 Ewa Jóźwiak

 

Kierownik Wydziału Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej

 Podinspektor ds. administracyjnych

 Pomoc administracyjna

Według potrzeb wydziału i zakresu obowiązków

2.

 

 

 

Weronika Barańska-Grabowska

 Karolina Kociubińska

 Mariusz Kud

 Aneta Brożyna

 

Kierownik Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska

 Zastępca kierownika Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska

 Główny specjalista ds. inżynierii miejskiej

 Inspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony zwierząt

 

Według potrzeb wydziału i zakresu obowiązków

 

 

 

 

3.

 

Bogumiła Bahranowska

 Małgorzata Zawadzka

 Irmina Balawajder

 Patryk Kastelik

 Katarzyna Siwek-Świderska

 

Kierownik Wydziału Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego

 Zastępca kierownika Wydziału Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego

 Główny specjalista  ds. sprzedaży lokali i działalności gospodarczej

 Inspektor ds. gospodarowania nieruchomościami gminnymi

 Podinspektor ds. sprzedaży nieruchomości niezabudowanych oraz trwałych zarządów

 

Według potrzeb wydziału i zakresu obowiązków

 

 

 

 

Objaśnienie oznaczenia:

faktura - xxx/YY/symbol

korekta faktury - xxx//YY/symbol/FK

 gdzie:

 xxx- kolejny nr faktury nadany automatycznie przez program RADIX

 YY-ostatnie dwie cyfry roku,

 symbol- symbol wydziału.

 np. 1/22/WI, 1/22/WM/FK

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wydział Budżetowo - Finansowy
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  08.02.2022
Data wprowadzenia do BIP:  08.02.2022 11:37
Data weryfikacji:   08.02.2022 11:39
Data ostatniej zmiany:   08.02.2022 11:39 Rejestr zmian