Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej

Kategoria menu:Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej

Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej

Treść informacji

 

Kłodzko, dnia 20 stycznia 2022 r.

WO-BR.0002.XXXIX.2022.AB

Pan, Pani

Radny, Radna

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.) oraz § 61 ust. 1 i 2 Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko, stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr LX/469/2018 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 30 października 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko (Dz. Urz. Woj. Doln. z 2 listopada 2018 r. poz.5380) uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27 stycznia 2022 r.  o godz. 11:00 w Sali Rajców Urzędu Miasta w Kłodzku odbędą się obrady XXXIX sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

Proponowany porządek obrad:

1.    Otwarcie XXXIX sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

2.    Stwierdzenie ważności sesji.

3.    Wybór sekretarza sesji.

4.    Przyjęcie protokołu z obrad XXXVIII sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

5.    Sprawozdanie Burmistrza Miasta Kłodzka z pracy między sesjami.

6.    Pomoc materialna i finansowa dla dzieci i młodzieży z Gminy Miejskiej Kłodzko.

7.    Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XLIV/328/2017 z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej Kłodzka i nadania jej statutu, druk nr  367.

8.    Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych, na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg, druk nr 368.

9.    Interpelacje i zapytania radnych.

10.Wnioski i oświadczenia radnych.

11.Sprawy różne.

12.Zakończenie sesji.

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Kłodzku Elżbieta Żytyńska

Podstawa prawna:

Zaproszenie niniejsze stanowi podstawę do zwolnienia od pracy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1372, z późn. zm.)

Pliki powiązane z informacją

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Rada Miejska
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  21.01.2022
Data wprowadzenia do BIP:  21.01.2022 09:28
Data weryfikacji:   21.01.2022 09:32
Data ostatniej zmiany:   21.01.2022 09:32 Rejestr zmian