Kategoria menu:Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej
Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej
Treść informacji
Kłodzko, dnia 20 stycznia 2022 r.
WO-BR.0002.XXXIX.2022.AB
Pan, Pani
Radny, Radna
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.) oraz § 61 ust. 1 i 2 Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko, stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr LX/469/2018 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 30 października 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko (Dz. Urz. Woj. Doln. z 2 listopada 2018 r. poz.5380) uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27 stycznia 2022 r. o godz. 11:00 w Sali Rajców Urzędu Miasta w Kłodzku odbędą się obrady XXXIX sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie XXXIX sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.
2. Stwierdzenie ważności sesji.
3. Wybór sekretarza sesji.
4. Przyjęcie protokołu z obrad XXXVIII sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.
5. Sprawozdanie Burmistrza Miasta Kłodzka z pracy między sesjami.
6. Pomoc materialna i finansowa dla dzieci i młodzieży z Gminy Miejskiej Kłodzko.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XLIV/328/2017 z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej Kłodzka i nadania jej statutu, druk nr 367.
8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych, na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg, druk nr 368.
9. Interpelacje i zapytania radnych.
10.Wnioski i oświadczenia radnych.
11.Sprawy różne.
12.Zakończenie sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Kłodzku Elżbieta Żytyńska
Podstawa prawna:
Zaproszenie niniejsze stanowi podstawę do zwolnienia od pracy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1372, z późn. zm.)
Pliki powiązane z informacją
- Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej - rozmiar pliku: 546.51 kb