Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2021 Zarządzenie Nr 25.0050.2021 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 04.02.2021 r. w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości przeznaczonej do oddania w najem na czas oznaczony 3 lat.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2021

Zarządzenie Nr 25.0050.2021 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 04.02.2021 r. w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości przeznaczonej do oddania w najem na czas oznaczony 3 lat.

Treść informacji

 

Zarządzenie Nr 25.0050.2021 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 4 lutego 2021 r.w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości przeznaczonej do oddania w najem na czas oznaczony 3 lat

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 713, z późn. zm.), art. 35 ust. 1 i 2 oraz art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), a także Uchwały nr XXXII/268/2005 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 27 stycznia 2005 r. (ze zmianami) w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Kłodzko oraz Uchwały nr XXVIII/252/2021 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym kolejne umowy najmu z dotychczasowym najemcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość, zarządzam, co następuje:

Paragraf 1

Z Gminnego Zasobu Nieruchomości przeznacza się do oddania w najem na czas oznaczony 3 lat, lokal użytkowy położny w Kłodzku przy ul. Stefana Okrzei 6/7 o powierzchni 94,86 m2 lokalizowany w obrębie nieruchomości oznaczonej geodezyjnie jako dz. nr 59/1(AM-2), obręb Centrum, dla której Sąd Rejonowy w Kłodzku prowadzi księgę wieczystą SW1K/00034209/1, na potrzeby Powiatowego Zespołu Doradztwa Rolniczego w Kłodzku, opisany w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

Paragraf 2

Wykaz, o którym mowa w § 1 wywiesza się na okres 21 dni w siedzibie Urzędu Miasta w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, a także zamieszcza się na stronach internetowych Gminy Miejskiej Kłodzko. Informację o zamieszczeniu wykazu podaje do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej powiat, na terenie którego położona jest nieruchomość.

Paragraf 3

Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego.

Paragraf 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Podpisał: Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wydział Gospodarki Mieniem Komunalny i Planowania Przestrzennego
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  05.02.2021
Data wprowadzenia do BIP:  05.02.2021 13:19
Data weryfikacji:   05.02.2021 15:01
Data ostatniej zmiany:   05.02.2021 15:01 Rejestr zmian