Serwis wykorzystuje pliki cookies » szczegóły
wersja dla niedowidzących Wersja dla niedowidzącychmapa strony Mapa strony
Kliknij, aby przejść na Stronę Główną Biuletynu Informacji Publicznej Kliknij, aby przejść na Stronę Podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej
 

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

Urząd Miasta w KŁODZKU

Strona internetowa instytucji: http://www.klodzko.pl/

Strona główna BIP: www.bip.gov.pl

 
 

Informacja publiczna - szczegóły

Powiększ tekst Pomniejsz tekst

Informacja publiczna

Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Kłodzku jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą
z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2015 poz. 2058).

Definicja informacji publicznej.

Każda informacjao sprawachpublicznychstanowiinformację publiczną w rozumieniu ustawy i podlega udostępnieniu na zasadach i w trybie określonych w ustawie (art. 1 poz. 1)


Sposób dostarczenia wniosku:

 

  • złożyć osobiście w Biurze Obsługi Ludności, pokój nr 101 (I piętro) czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 -15.30;
  • przesłać na adres: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko;
  • przesłać faxem na numer (074) 867 40 62
  • przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: umklod@um.klodzko.pl
  • przesłać poprzez elektroniczną platformę ePUAP na adres  skrytki podawczej:
    /UMKlodzko/skrytka.


Termin załatwienia sprawy:


Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie, urząd powiadamia o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie, w jakim udostępni informację (nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku).

Odmowa udostępnienia informacji publicznej lub umorzenie postępowania o udostępnienie informacji następują w drodze decyzji administracyjnej.


Opłaty:


Za udzielenie informacji publicznej mogą być pobierane opłaty, jeżeli urząd będzie musiał ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji na formę wskazaną we wniosku. Wnioskodawca powinien być poinformowany o wysokości opłaty. (art. 15 pkt. 1) 

powiązanie z wydziałem Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej

wersja do wydruku wersja do wydruku

Pliki powiązane z informacją
  • Brak plików do pobrania
Odnośniki powiązane z informacją
  • Brak odnośników do wyświetlenia
  Metryka informacji
osoba, która wytworzyła informację:   Anna Kierot
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
ilość wyświetleń:   1779
data wytworzenia informacji:  27.06.2016
data wprowadzenia do BIP:  27.06.2016 13:51
data weryfikacji:   27.06.2016 14:18
data ostatniej zmiany:   27.06.2016 14:18 Rejestr zmian