Serwis wykorzystuje pliki cookies » szczegóły
wersja dla niedowidzących Wersja dla niedowidzącychmapa strony Mapa strony
Kliknij, aby przejść na Stronę Główną Biuletynu Informacji Publicznej Kliknij, aby przejść na Stronę Podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej
 

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

Urząd Miasta w KŁODZKU

Strona internetowa instytucji: http://www.klodzko.pl/

Strona główna BIP: www.bip.gov.pl

 
 

Informacja publiczna - szczegóły

Powiększ tekst Pomniejsz tekst

Analiza skarg i wniosków

Kategoria sprawy: Sposób załatwiania i przyjmowania skarg

Zakres sprawy: Sposób postępowania w sprawach skarg i wniosków.

 

Podstawa prawna:

 

  1. Rozporządzenie Rady Ministrów – z dnia 8.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.Nr 5/2002 , poz. 46).
  2. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2016r.poz.23).

 

  • Załatwianie spraw – Art. 35 i Art. 36
  • Przyjmowanie skarg i wniosków - Art. 221-259 (skargi, wnioski, nadzór i kontrola) – Dział VIII

 

W sprawie postępowania ze skargami i wnioskami w Urzędzie Miasta w Kłodzku reguluje:

 

  • Zarządzenie nr 36/2011 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 31.03.2011 w sprawie przyjmowania skarg i wniosków od mieszkańców Miasta Kłodzka
  • Zarządzenie nr 51/2017 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 30.08.2017 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta w Kłodzku.

 

Forma załatwienia spraw:

 

Burmistrz Miasta i jego zastępcy przyjmują mieszkańców miasta w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek.

 

Skargi i wnioski kierowane do Burmistrza Miasta ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków prowadzonych przez tut. Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej.

 

Termin załatwienia spraw:

 

Zgodnie z Art. 35 KPA – skargi i wnioski rozpatrywane bezzwłocznie. Termin udzielenia odpowiedzi – 1 miesiąc ( jeżeli sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego), a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

 

Analiza skarg i wniosków za I półrocze 2018

W ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 4 skargi  

 

Z czego załatwionych:

• skarga zasadna - 0

• skarga bezzasadna – 3

• skarga pozostawiona bez rozpatrzenia - 0

• skarga w toku - 1

• wnioski -0

 

Skargi i wnioski dotyczące:

• terminowości załatwienia spraw - 0

• lokali mieszkalnych – 1

• inne 3

 

Analiza skarg i wniosków za rok 2017

 W ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 6 skarga i 1 wniosek

 
Z czego załatwionych:
• skarga zasadna - 0
• skarga bezzasadna – 6
• skarga pozostawiona bez rozpatrzenia - 0
• skarga wycofana -0
wnioski - 1
 
 
Skargi i wnioski dotyczące:
• terminowości załatwienia spraw - 0
• lokali mieszkalnych – 0
• inne 6


Analiza skarg i wniosków za 2016r.

 W ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 12 skarg i 2 wnioski

 
Z czego załatwionych:
• skarga zasadna - 2
• skarga bezzasadna – 9
• skarga pozostawiona bez rozpatrzenia - 1
• skarga wycofana -0
wnioski - 2
 
 
Skargi i wnioski dotyczące:
• terminowości załatwienia spraw - 0
• lokali mieszkalnych – 1
• inne 12

 Analiza skarg i wniosków za 2015r.

 W ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 9 skarg

 
Z czego załatwionych:
• skarga zasadna - 3
• skarga bezzasadna – 4
• skarga pozostawiona bez rozpatrzenia - 2
• skarga wycofana -0
 
Skargi dotyczące:
• terminowości załatwienia spraw - 2
• lokali mieszkalnych – 0
• inne 7

powiązanie z wydziałem Informacja powiązana z wydziałem:   Urząd Miasta w Kłodzku

wersja do wydruku wersja do wydruku

Pliki powiązane z informacją
  • Brak plików do pobrania
Odnośniki powiązane z informacją
  • Brak odnośników do wyświetlenia
  Metryka informacji
osoba, która wytworzyła informację:   Ewa Jóźwiak
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Robert Kiełbasiński
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
ilość wyświetleń:   2828
data wytworzenia informacji:  05.11.2015
data wprowadzenia do BIP:  05.11.2015 14:55
data weryfikacji:   05.07.2018 15:15
data ostatniej zmiany:   05.07.2018 15:15 Rejestr zmian